תקנון בית הספר

בית הספר הוקם במטרה להוות דלת כניסה אל עולם המחול ולשמש מרחב מקצועי עבור כל מי שרוצה לפתח את יכולותיו.ה כרקדנ.ית וכיוצר.ת, לחקור גוף ותנועה ולהפוך מחול לשפה ולבית.

תוכנית הלימודים מתמקדת בתחומי הבלט, המחול העכשווי, האימפרוביזציה, הקונטקט אימפרוביזציה, רפרטואר ועבודה עם כוראוגרפים.ות. מגוון מסלולי הלימוד מותאמים לרמות שונות ומשלבים פיתוח מיומנויות פיזיות, חקירה ושכלול השפה התנועתית. המקום שואף להכיל את ייחודו ושפתו.ה האישית של כל תלמיד.ה, תוך שימת דגש על עבודה קבוצתית כאמצעי לחקירה, יצירה והתפתחות. תהליך הלמידה מעודד עבודה מתוך הנאה וגישה הרמונית לגוף, תוך התייחסות ליכולת האישית של כל אחד.ת מהתלמידים.ות, ובדגש על רמה מקצועית גבוהה ומאתגרת.

מערכת הלימודים
הלימודים מתקיימים לפי מערכת שיעורים קבועה. הודעות בדבר שינויים במערכת יפורסמו על לוחות המודעות של בית הספר/ דוא"ל / ואטסאפ.
הנהלת בית הספר רשאית לערוך שינויים במערכת השיעורים והשעות בהתאם לשיקול דעתה ולאילוצים שיובאו בפניה.
הנהלת בית הספר רשאית לא לפתוח קורס או תכניות לימודים שפורסמו, אם לא נרשמו אליהם מינימום קבוע מראש של תלמידים.ות. מינימום משתתפים.ות לפתיחת כל קורס ייקבע על ידי הנהלת בית הספר. בכל מקרה של ביטול קורס על ידי בית הספר, יוחזר שכר הלימוד ששולם במלואו לנרשמים.ות.

כללי ההתנהגות בבית הספר
הגעה לכל השיעורים בצורה רציפה הינה חשובה ביותר לשמירה על המרקם הקבוצתי וקצב הלימודים האחיד. יש לעדכן את רכז/ת הלימודים מראש על כל היעדרות משיעור או מיום לימודים.
לקראת השיעור יש להסיר תכשיטים, לאסוף את השיער וללבוש בגדים נוחים. ניתן לאחסן את הציוד האישי בחדר ההלבשה.
הסטודיו יפתח רבע שעה לפני שיעור לטובת חימום והתכוננות לשיעור ע"י התלמידות.ים
יש להקפיד שהטלפונים הסלולריים יהיו כבויים בזמן השיעור.
אין להכניס דברי מזון וכוסות שתייה לשטח הסטודיו.
יש להקפיד להגיע בזמן לכל השיעורים. לא תותר כניסת מאחרים.ות לאחר תחילת השיעור.
אין לצאת מהסטודיו במהלך השיעור ללא ידיעת המורה ואישורו.ה.
במידה ומורה מתעכב.ת להגיע לשיעור, יש להישאר בסטודיו ולהתחיל בחימום באופן עצמאי.
יש להימנע מעישון בתוך המבנה כולו.
אסור בהחלט להדליק אש מכל סוג ולכל מטרה במבנה.
אין להזמין חברים.ות או אורחים.ות להשתתף או לצפות בשיעור ללא תיאום מראש עם הנהלת בית הספר.
יש לשמור על רכוש בית הספר ותקינותו במהלך השהות בבית הספר או בכל מבנה אחר שמתקיימת בו פעילות שהוגדרה כפעילות של בית הספר. תלמיד.ה שגרם נזק לציוד, יישא בהוצאות התיקון או ישלם את עלות הציוד, אם יידרש לכך על ידי הנהלת בית הספר.
לא תתקבל אלימות פיזית או מילולית מכל סוג שהוא בין באי ובאות בית הספר.
בכל מקרה של אלימות פיזית או מילולית, צוות ביה"ס לא יעבור לסדר היום וינקוט בכל הצעדים העומדים לרשותו.
בית הספר שומר לעצמו את הזכות להפסיק או להשעות את לימודיו של תלמיד.ה אשר לא ממלא אחר כללי בית הספר ובמיוחד אם הוא.יא מחסיר.ה/מאחר.ת לשיעורים. בטרם הפסקת הלימודים על ידי בית הספר יקיים צוות ההנהלה שיחת הבהרה עם התלמיד.ה בכדי לאפשר לו.ה לשפר את התנהגותו.ה.
בכל מקרה של הדחת תלמיד.ה מהלימודים בשל סיבות משמעת – ההחזר הכספי יהיה בכפוף לתנאי ביטול ההרשמה.

 

זכויות והטבות לתלמידי בית הספר

תלמידי.ות בית הספר זכאים.ות להטבות הקשורות לפעילויות בית הספר:

  • הנחה של 50% לקונטקט ג'אם סשן בשבת.
  • הנחה של 50% לקונטקט ג'אם סשן בימי חמישי.
  • הנחות והטבות לחלק מהסדנאות והפעילויות השונות המתקיימות בבית הספר.
  • הנחות למופעי מחול כפי שיתפרסם מעת לעת.
  • אפשרות לתעודת סטודנט מטעם התאחדות הסטודנטים (לתלמידי.ות המסלולים השנתיים) בכפוף להסכמת העברת פרטים (ת"ז, דוא"ל, טלפון) להתאחדות הסטודנטים.

 

תנאי תשלום והרשמה לבית הספר

תנאי התשלום לבית הספר יקבעו על ידי הנהלת בית הספר מדי שנה, לפני תחילת שנת הלימודים.
התשלום עבור מסלול הלימוד יתבצע מראש לפני מועד תחילת הלימודים. מועד ההרשמה לקורס נקבע ע"פ מועד חיוב האשראי או הפירעון של הצ'ק הראשון.
במידה ותלמיד.ה אינו.ה עומד.ת בתנאי התשלום עליהם התחייב.ה לבית הספר, ולא הסדיר.ה את תשלומיו.יה תוך 10 ימים עם קבלת התראה, תהיה הנהלת בית הספר רשאית להשעות את לימודיו.ה. כמו כן, תהיה ההנהלה רשאית לחייבו.ה לשלם עבור שנת הלימודים כפי שהתחייב.ה לעשות, גם אם בחר.ה מיוזמתו.ה להפסיק את לימודיו.ה.
בית הספר רשאי לדרוש תשלום נוסף מהתלמידים.ות על פעילות נוספת, שאינה חובה ואינה כלולה במערכת הקבועה שהוצגה עם פתיחת השנה. בית הספר ישאף להציע פעילות נוספת שכזו ללא תוספת תשלום במידה ותתאפשר.
הקבלה לחלק ממסלולי הלימוד של בית הספר, מותנת ברקע וניסיון קודם בתחום המחול ו/או במעבר ראיון אישי עם המנהלת האמנותית של בית הספר/ רכזות המסלולים השונים.

ביטוח

כל התלמידים.ות בבית הספר מבוטחים.ות במסגרת ביטוח צד ג' של בית הספר.
הנהלת בית הספר רשאית לבקש מהתלמידים.ות להציג אישור כשירות חתום על ידי רופא.ה, המעיד כי מצבם.ן הבריאותי תקין ויציב, כתנאי לקבלתם.ן. הנהלת בית הספר רשאית לחייב תלמידים.ות הסובלים.ות מנכות ו/או בעיה רפואית אחרת כלשהי, לרכוש פוליסת תאונות אישיות, ולבקשם.ן לחתום על מסמך ויתור על תביעה עתידית, כתנאי לקבלתם.