ג'אז מודרני

קורס דינאמי המשלב את עולמות המחול המודרני, הקלאסי והעכשווי

ההרשמה לקורס הסתיימה. בקרוב נעדכן על מועד חדש 

מועדי הקורס: ימי רביעי 18:30-20:30 | 8.11.23-5.6.24 | 29 מפגשים

המורה:  נועה בר 

למי זה מיועד: הקורס מתאים לבעלי רקע במחול (בסגנונות הג׳אז, מחול מודרני או עכשווי, בלט קלאסי), ולבוגרי קורסים שונים ב׳קבוצה׳ (מתחילים/ממשיכים) שרוצים להמשיך לצלול לעבודה טכנית מעמיקה תוך היכרות עם סגנון הג׳אז המודרני.

מידע על הקורס:

קורס ג'אז מודרני עם נועה בר משלב את עולמות המחול המודרני, הקלאסי והעכשווי. בשיעורים נעסוק בלמידת רצפים תנועתיים דינאמיים ואקספרסיביים ששמים דגש על מוזיקליות, רגש וביטוי עצמי בתנועה מלאת זרימה. השיעור משלב גם עבודה על חיזוק וגמישות וטעימה מטכניקת עבודת רצפה לשכלול תנועתי.


על השיעורים:

כל שיעור יתחיל עם חימום המורכב מרצף תרגילים ברמת קושי שהולכת ונבנית לאורכו. באמצעות התרגילים, המתאפיינים בזרימה תנועתית ודגשים מוזיקליים, נפתח בסיס טכני חזק הנשען על יסודות הבלט הקלאסי ועל טכניקת המחול המודרני, אשר בשילוב ביניהם מאפשרים להרחיב את מגוון היכולות התנועתיות של התלמידים ואת יכולת הביטוי העצמי שלהם. משיעור לשיעור נעמיק עוד ועוד בהבנת רצפי התרגילים, עד להשגת שליטה מלאה בכל המרכיבים והמושגים כדי לאפשר יותר חופש תנועתי.

כל שיעור יכלול גם למידת רצפים קצרים מהפינה שבהם נעבוד על תנועתיות במרחב וכן על אלמנטים טכניים מורכבים יותר כמו קפיצות וסיבובים שונים מעולם הג׳אז המודרני. נכיר גם אלמנטים מעבודת רצפה המאפשרת שיכלול תנועתי, ובנוסף נעבוד על גמישות וחיזוק השרירים להרחבת טווחי התנועה. בכל שיעור יוקדש זמן ללמידת קומבינציה (רצף תנועתי ארוך יחסית), שהיא ההזדמנות לשלב את כל מה שלמדנו אל תוך ריקוד אחד זורם ודינאמי המחובר אל המוזיקה ואל הרגש והביטוי העצמי של כל אחד ואחת.


 

בוגרי הקורס מספרים

מעונינים לשמוע יותר על הקורס?

מלאו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם