אחריות חברתית

"הקבוצה" הינה עמותה לקידום מחול, קונטקט ואימפרוביזציה. הקבוצה פועלת מתוך אמונה שתנועה מספקת איכות חיים, מעצימה, משחררת ומקרבת את האדם למהותו וכי בכוחה לשמש כלי ביטוי אפקטיבי ועוצמתי המגשר על פערים וקונפליקטים ברמה האישית החברתית והסביבתית.

"הקבוצה" פועלת בשני מישורים:

העמותה פיתחה מודל ייחודי המאפשר לכל אדם ואישה שיש בהם תשוקה לרקוד, להגשים את חלומם ולהתחיל לרקוד והקימה בית ספר למחול בו רוקדים, מתפתחים וחוקרים גוף ותנועה מאות א/נשים כל שנה מהארץ ומהעולם כולו.
ברמה החברתית פועלת "הקבוצה" למען מתן הזדמנויות שווה, גישור על פערים חברתיים, יצירת דיאלוג ואמון בין בני אדם, בני כל הגילאים ומכל שכבות האוכלוסייה ולמען הבראה חברתית- כלכלית וסביבתית באמצעות פעילות קהילתית ופרויקטים המשלבים אומנות ואקטיביזם חברתי.

לרקוד ולצאת מבדידות

פיתוח חוסן נפשי וגופני בגיל הבוגר באמצעות מחול ותנועה. הפרויקט מפגיש רקדנים ויוצרי מחול עם א/נשים בגיל הבוגר, בתוך שיעורי מחול עכשווי המותאמים לגיל המשתתפים, שיעורי תרפיה בתנועה ושיעורי פילטיס.
השיעורים מתקיימים במועדוני יום לקשיש/ה ובבית של "הקבוצה" ומועברים על ידי צוות מורים מקצועי ומגוון בתחומים המשלבים ידע של גוף, קול, תנועה, ותרפיה בתנועה, לכולם ניסיון רב בעולם המחול ובעבודה עם הגיל הבוגר.

ספרו לי עוד »