המסלול המלא

תוכנית דו שנתית ללימודי מחול / להתחיל לרקוד בכל גיל

מידע על המסלול:

אם בוער בך לרקוד, גם אם לא רקדת מעולם, אם רקדת והפסקת, או אם חיפשת מקום לפגוש את עולם המחול מחדש במסגרת לא שיפוטית, מקצועית ומעמיקה – האמונה שלנו היא שכל אחד.ת יכול.ה לרקוד, ואת האווירה הזו ניתן לחוש בקבוצה מהרגע שנכנסים פנימה.

המסלול המלא מאפשר ללמוד ולהתקדם בטכניקות מחול מגוונות, להכשיר את הגוף ולהעמיק את מכלול היכולות של כל תלמיד. הלימודים מתרחשים במרחב בטוח ותומך, עם קבוצה קבועה המתקדמת יחד, בהובלת מורים מנוסים וצוות מקצועי שמלווה את התהליך מקרוב.

תכנית הלימודים כוללת לימודי מחול עכשווי, מחול קלאסי (בלט), אימפרוביזציה, קונטקט, יוגה, פילאטיס, יצירה אישית וקבוצתית וסדנאות רפרטואר. כמו כן משתתפים התלמידית בסדנאות העשרה הכוללות אנטומיה, תולדות המחול, תזונה לרקדנים, היפ הופ, מחול אפריקאי, ג'אז, קפוארה,  וסדנת יצירת וידאו דאנס.

צוות המורות והמורים במסלול כולל אנשי מחול מנוסים, אשר רכשו השכלה וניסיון רב בארץ ובעולם ושמים דגש על קידום כל תלמיד ותלמידה מנקודת ההתחלה שלהם ועד למירב ההישגים, תוך מתן יחס אישי רב ובאווירה מקדמת ומאפשרת.

המסלול הוא דו-שנתי (ניתן להצטרף רק לשנה אחת), ומיועד לכל הגילאים (החל מגיל 18).

הלימודים מתקיימים שלושה ימים בשבוע, מ-08:30 עד 16:15

המסלול המלא פותח שער ייחודי לתוך עולמות המחול והתנועה – בין אם כהתנסות מעשירה למשך שנתיים ובין אם כשלב ראשון בקריירה תנועתית ארוכת שנים. רבים מבוגרינו השתלבו בעולמות המחול והתנועה – בתוכניות להכשרת רקדנים, ביצירה ופרפורמנס, בלימודי כוריאוגרפיה, בלימודים להוראת מחול לסוגיו, בלימודי תואר שני בטיפול בתנועה, באמנויות הבמה ועוד.

על מנת להתקבל לתכנית יש לקיים ראיון אישי

הלימודים בשנת הלימודים 204-25 יתחילו בנובמבר 2024 

הלימודים בשנה א' מתקיימים בשתי קבוצות  קבוצה בימי ראשון, שלישי וחמישי מ- 08:30 עד 16:15

 וקבוצה שנייה בימי שני  שלישי וחמישי מ- 08:30 עד 16:15

  • בנוסף – כל סטודנט ילמד קורס ערב שיותאם עבורו לפי המלצת הצוות המקצועי של ביה"ס

בואו להכיר : יום פתוח להיכרות עם התכנית יתקיים ביום חמישי 21.3.24 מ- 10:15 עד 14:00 ויכלול שיעור מחול ומפגש עם תלמידים ובוגרים 

משך המסלול : שלוש פעמים בשבוע מ 08:30 – עד 16:15
בנוסף – כל סטודנט ילמד קורס ערב שיותאם עבורו לפי המלצת הצוות המקצועי של ביה"ס

למי זה מיועד: התוכנית מיועדת לאנשים הרוצים להפוך את הריקוד לחלק מרכזי בחייהם.

בוגרי המסלול מספרים

מעונינים לשמוע יותר על המסלול?

מלאו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם